چه چیزی باعث بروز نفروپاتی فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیهچه چیزی باعث بروز نفروپاتی فشار خون بالا

  پاتوژنز علت وزارت فشار خون بالا نفروپاتی از اصلی فشار خون بالا نفروپاتی فشار خون بالا خوش خیم علل عروق nephrosclerosis کوچک است. (به نام تصلب شرایین فشار خون بالا کلیه) و سرخرگی بدخیم nephrosclerosis malignoYacompañado از تظاهرات بالینی بیماری مناسب سال معمولا بسیاری از سابقه بیماری فشار خون بالا چیست. لوله شب glomerular.La آسیب زودتر از افزایش ادرار. غلظت ادرار تابع سلطان، مگر اینکه تغییرات ادرار، است پروتئینوری کمتر، هماچوری و لوله آینه کم، به طور معمول بیماری اندام هدف دیگر وجود دارد.

کلیه از طریق مویرگ اندام های اطراف ساخته شده برای فیلتر کردن جلوگیری cuerpo.mintras سلول های پروتئین سم و خون تا oozes arteria.La می فرستد فشار خون بالا افزایش فشار خون داخل عروقی، رنگ پریده نشت می فرستد، اما نشت رنگ پریده می تواند سیستم آسیب فیلتر کلیه دور باطل ایجاد می کند.دوره طولانی ممکن است آسیب جدی شود، کلیه می تواند پایان جبرانی افزایش پیش بینی خستگی. دلیل این است که نه هماچوری وحشتناک، پروتئینوری وجود دارد اما بسیار وحشتناک وجود دارد.

علل کورینتس بیماری عبارتند از: بروز زخم فشار خون کلیه، سطح شدید فشار خون و در زمان و پس از آن رابطه مثبت. سایر عوامل ممکن است شامل جنسیت، نژاد، دیابت، چربی خون و هایپراورسمی، این عوامل عبارتند از یکدیگر و حتی بیشتر در کلیه صدمه دیده است. مردان بیشتر از زنان، فکر می کنم که کلیه مجروح شدند.سن شروع هایپرتانسیون اولیه معمولا 25-45 سال است، اما آسیب کلیوی ناشی از سن فشار خون بالا از شروع علائم بالینی معمولا 40-60 years.The اولین علائم این است که خیس کردن رختخواب را افزایش می دهد، چک کردن تغییرات پاتولوژیک لوله ایسکمیک رخ داده، منقبض شده empeza عملکرد ادراری. به نظر می رسد پس از پروتئین، چک کردن گلومرولی رخ داده است تغییرات پاتولوژیک. سطح پروتئین معمولا خفیف تا متوسط است (+ یا ++)، در 24 ساعت، مقدار پروتئین در ادرار به طور کلی آیا 20G تجاوز نمی کند، اما در بیمار تعداد پروتئینوری بسیار کمی. اگر شما بررسی میکروسکوپی رسوب ادرار، شما می توانید پیدا کردن سلول های قرمز خون و لوله کمی هستند، تعداد کمی از بیماران به دلیل ترک مویرگ های گلومرولی، مسافر هماچوری ناخالص رخ می دهد. مطالعات نشان داده اند که در بیماران مبتلا به فشار خون بالا اولیه، میلیون pacietes می تواند تبدیل به نارسایی کلیه، بیماران درمان نشده به فشار خون بالا با میزان قابل توجهی دچار اختلال عملکرد کلیوی در مقایسه با کسانی که بدون فشار خون بالا وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: